perjantai 8. toukokuuta 2009

Pelargonia ..


No löytyhän niitä .. ai mitäkö no pelargonioita :)! . Olen jo eräänki tovin niitä etsinyt mut ei kerrassa mistään (vieläkö on perustelu et pitäs saada monta ja halavala ..), mut tänään tärppäs ja mistäkö .. no K-raudasta .. tietty kaikki aika rupsahtaneita yksilöitä:( . Kaikesta huolimatta nappasin rehut kainaloon ja painelin tiskille ja totesin et näistä pitäs irrota aika hyvät alet :) ... no puoleen hintaan täti ne mulle lupas , eli 1,45 e jäi hintaa kipaleelle eli ei paha ..
Sarppa antoi minulle tämän tunnustuksen , mikä lämmitti mieltä . Perustelu minkä Sarppa minulle antoi oli ihana , kiitos siittä :) . Ja samalla haluan sanoa Sarpalle et tämä asia on varmasti yks hienoimpia juttuja tässä nettimaailmassa , et löytyy "ystävä" joka on samoilla aaltopituuksilla . . Olemme tutustuneet Sarpan kanssa eräällä palstalla , ja monesti olen hätkähtänyt Sarpan kommentteja ,koska ne ovat juuri samallaisia mitä itsekki ajattelen . Sitähän ei koskaan tiedä tavataanko me , mut Kiitos että olen sanut tutustua sinuun ja olet ainakin minun Virtuaali Ystävä isolla Y:llä :) Halauksin Maano ...

14 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Ihana tunnustus:) Ja kyllä sait halvalla pelargoniat! Äkkiäkös ne hyvällä hoidolla piristyvät:)

Tuikku kirjoitti...

Kyllä Maano sait ihanan tunnustuksen:)ja varmasti aiheesta! Eikö ole ihana tunne, kun löytää samalla tavalla ajattelevan ihmisen virtuaalisesti?
tuosta ne pelargoniasi virkistyvät hellässä huomassasi!! Pittää sannoo, että halavalla sait:D

Eija kirjoitti...

Kauniita pelargonioita, kyllä tuolla hinnalla jo kannatti ostaakin. Vahvistuvathan ne kun kesä koittaa.

Tytteli kirjoitti...

Kauniita pelargonioita ja miten edullisesti sait ne! Mä ostin viimekesänä juuri samanlaisia ja nyt niistä on jäljellä kuivuneet rangat. Säilytin ne kellarissa talven yli ja joku sanoi, että ne lähtee kyllä yleensä uudelleen kasvamaan. Laitoin uutta multaa ja aurinkoiselle ikkunalle...saas nähdä tuleeko niistä vielä kukkia...

Onnea ihanasta tunnustuksesta!

Penni ja Lilli kirjoitti...

Meitinkin köökki kaipais valkaisua. On niin pimeä etten näe tehdä siellä töitäni...murrr....Upea tuli kaapista.
Kävin kans ostamassa läjän vaaleanpunaisia Pelakkoja K-raudasta. Tulis vaan ne hyvät istutusilmat takaisin.
Hyvää äitienpäivää sinulle Maano!!!
T; Minna :0)

Mari kirjoitti...

Kaunis pelargoni! Ja edullinenkin vielä:) Oikein ihanaa äitienpäivää siulle♥

bean emäntä - bea's kirjoitti...

Onnea todellisesta pelargoonilöydöstä. Kyllä ne siitä virkoaa, ei ne niin rupusilta näyttäneet!

Tiina kirjoitti...

<3-Äitienpäivää pelargonin kera.

Maria G kirjoitti...

Se on totta, että blogiystävät ovat ihania ja antavat paljon iloa ja tukea :) Hyvää äitienpäivää!

Teija kirjoitti...

Hei ja kiva kun olit käynyt mulla kylässä :) Itse olen käynyt katselemassa taidokkaita tuunailujasi jo pitkälti viime kesästä asti!

Sirkka kirjoitti...

Ihana tunnustus ja tunnen oikein kuinka se on teillä molemminpuolista, yhteenkuuluvuutta...

Kyllä itsekkin monasti olen ajatellut, et on tää vaan niin ihmeellistä...täälä sitä höpisee kaikkien kanssa,itse olen kyllä sellainen, että tulen kaikkien kanssa toimeen, aivan ventovieraittenkin...mut sitten joistain ihmisistä pitää tavattoman paljon ...

Pelargoniasi on kaunis ja ajattele, kun useat ihmiset kasvattaa niitä aivan pistokkaistakin..
kauniita kaikki kuvasi ja pelakuu sopii täydellisesti tuohon, mihin sen asetit.

Marika kirjoitti...

Hyvältähän pelargoniasi näyttävät, kukkiakin jopa. Minä en ostamiani kehtaa edes esitellä, toivottavasti kuitenkin saan kasvamaan ja kukkimaan. Oon nimittäin kanssa ties kuinka kauan hippuillut ja ostin kun "halvalla" löysin=o)
Käväseppä kurkkaamassa mitä löysin tänään kirpparilta, vähänkö oon tyytyväinen löytööni.

Ainosofia kirjoitti...

Sait kyllä pelargoniasi tosi edullisesti. Voisi sanoa, että ilmatteeksi.

Sinun valkaisutuunauksesi näyttävät tosi kauniilta.
Itsekkin olen miettinyt keittiön pöydän valkaisua. Jospa rohkaistuisin nyt sinun tekemisistäsi :)

mimmuli kirjoitti...

Todella tunnelmallisia ja kauniita kuvia=)Blogilandiasta voi löytää niin ihania ihmisiä ja uskon että tulevaisuudessa moni hyvä ystävyys alkaakin tämän kautta=)